۱۲ چشمگیرترین نوآوری خودرو در 2016(پارت 1)

طراحی خودرو های کاربردی و استاندارد که همه‌ی کارهای خودرو های سنتی را انجام می‌دهند دیگر کافی نیست آن‌ها باید هوشمند، راحت، آسان و جذاب باشند. در این نوشتار ۱۲ چشمگیرترین نوآوری خودرو در ۲۰۱۶ را به شما معرفی میکنیم.

۱۲ چشمگیرترین نوآوری خودرو در ۲۰۱۶

به همین دلیل است که شرکت‌های تولیدکننده‌ی خودرو و فناوری دست به طراحی امکانات نوآورانه‌ی خودرو، از داشبوردهای هولوگرافیک گرفته تا صندلی‌های چرخشی، زده‌اند.

این نوآوری‌ها تجربه‌ی رانندگی را بهبود می‌بخشند، خواه خودتان رانندگی کنید یا خودروی‌تان، و برای‌مان معلوم می‌کنند باید منتظر چه چیزهایی در آینده باشیم.

در ادامه ۱۲ چشمگیرترین نوآوری خودرو در ۲۰۱۶ که از آنها پرده‌برداری شده است به شما معرفی می‌کنیم.

نوآوری خودرو۱۲. نیسان از فرمان خودرویی که به تبلت تبدیل می‌شود پرده‌برداری کرد.

 

نیسان در اکتبر از نمونه‌ی اولیه‌ی خودروی آی‌دی‌اس بدون راننده‌ی خود پرده‌برداری کرد، که دارای فرمان متحرکی بود که به یک تبلت تبدیل می‌شد.

معنی این نوآوری خودرو چیست: درحال‌حاضر برنامه‌ای برای تولید این خودرو و فناوری آن وجود ندارد.

ولی این خودرو نشان می‌دهد که چگونه فضای داخلی آن می‌تواند بر اساس حالت خودهدایت‌گر یا حالت معمولی تغییر کند. تبدیل فرمان به تبلت نشان می‌دهد خودروهای بدون راننده‌ای که حدود ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند، چه شکلی خواهند بود.


نوآوری خودرو۱۱. نمونه‌ی اولیه‌ی این خودرو با صفحه نمایش پیشرفته‌ی لمسی خود به شما امکان انجام بازی‌های رایانه‌ای و چت کردن با دوستان‌تان را می‌دهد.

 

نمونه‌ی اولیه‌ی خودروی نیسان تا حدودی دور از ذهن است – این طرح اساسا یک تبلت بسیار بزرگ قابل راندن است که می‌توانید همان‌طور که با یک تبلت بازی می‌کنید با صندلی‌های آن نیز بازی کنید. صفحه‌ نمایش‌های لمسیِ آن نیازتان را به انجام ویدئو چت، بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی اطلاعات مربوط به خودرو مثل فاصله تا مقصد برطرف می‌کند.

معنی‌اش چیست: هر چه پیش می‌رویم استفاده از خودروها آسان‌تر می‌شوند. با ظهور برخی فناوری‌های بلوتوثی و صفحه نمایش لمسی استفاده از خودروهای‌مان را آسان‌تر کرده‌ایم، ولی به زودی صفحه نمایش‌های لمسی با ویژگی‌های فوق پیشرفته فقط به عنوان یک مزیت دیده نمی‌شوند بلکه از آنها یک ضرورت مورد انتظار خواهند بود.

حتی تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل می‌گوید: “در آینده نرم‌افزار به صورت فزاینده‌ای بخش مهم یک خودرو محسوب خواهد شد.”



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.