خودروهای گران جهان در سال 2017 (پارت 5)

آستون مارتین آربی1 (3/9 میلیون دلار)

Aston Martin RB 1 ($3.9)

این خودرو دارای موتور 7 لیتری V-12 است که میتواند سرعت آن را به بیش از 400 کیلومتر در ساعت برساند. شتاب صفر تا صد آن 2/8 ثانیه است. قیمت این اتومبیل که در بین خودروهای گرانقیمت سال 2017 قرار دارد، 3/9 میلیون دلار است، یعنی به اندازه یک جت (Embraer Phenom 100) قیمت دارد.

خودروهای گران

گران ترین خودروهای جهان

لامبورگینی وننو (4/5 میلیون دلار)

Lamborghini Veneno ($4.5 million)

این خودرو بیشتر شبیه یک سفینه فضایی زیبا است. طراحان این اتومبیل زوایا و منحنی های خیره کننده ای را در همه ی نقاط بدنه آن طراحی کرده اند که در مرحله اجرا با استفاده از فلز، شیشه، لاستیک و پلاستیک ساخته می شود. این اتومبیل دارای موتور 6/5 لیتری v-12 با قدرت 720 اسب بخار است و می تواند تا 355 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. قیمت این خودرو 4/5 میلیون دلار است.

خودروهای گران

گران ترین خودروهای جهان

کونیگزگ سی سی ایکس آر ترویتا (4/8 میلیون دلار)

Koenigsegg CCXR Trevita ($4.8 million)

کوئنیگزگ یک بار دیگر با سی سی ایکس آر ترویتا نام خود را در این لیست قرار داد. این خودرو با موتور 4/8 لیتری v-8 قدرتی برابر با 1004 اسب بخار دارد. این اتومبیل با ذرات الماس روی بدنه خود، جلوه لوکسی ایجاد کرده است. این خودرو 4/8 میلیون دلار قیمت دارد اما همه علاقه مندان به آن که توان مالی خرید آن را دارند، نمی توانند آن را بخرند چون فقط سه عدد از آن تولید می شود.

خودروهای گران



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

خودروهای گران جهان در سال 2017 (پارت 4)

بوگاتی شیرون (2/7 میلیون دلار)

Bugatti Chiron ($2.7 million)

این خودرو که توسط شرکت نام آشنای بوگاتی ساخته شده دارای یک موتور 8 لیتری W16 ( مثل دو تا V8 که در میل لنگ وصل شده ) است که 1500 اسب بخار قدرت را به ارمغان می آورد. این اتومبیل می تواند در عرض 2/5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت آن 420 کیلومتر بر ساعت است. قیمت این ماشین 2/7 میلیون دلار است یعنی گرانتر از جت تجاری 400xti می باشد.

خودروهای گران

گران ترین خودروهای جهان

پاگانی هوایرا (2/8 میلیون دلار)

Pagani Huayra ($2.8 million)

این خودروی ایتالیایی مخصوص مسیر مسابقه ساخته شده است. این اتومبیل مجهز به موتور 6 لیتری v-12 است که قدرت 750 اسب بخار را به ارمغان می آورد و می تواند سرعت خود را تا حدود 370 کیلومتر بر ساعت افزایش دهد. این خودرو در 3 ثانیه سرعت خود را از صفر تا صد می رساند.

خودروهای گران

گران ترین خودروهای جهان

فراری پینین فارینا سرجیو (3 میلیون دلار)

Ferrari Pininfarina Sergio ($3.0 million)

تنها 6 عدد از این محصول 3 میلیون دلاری شرکت فراری تولید می شود. این خودرو که بسیاری از عاشقان اتومبیل های گران قیمت، برای خرید یکی از آنها هجوم می برند ، دارای موتور 4/5 لیتری v-6 است. که قدرت 562 اسب بخار را فراهم می کند. بدنه خودرو به گونه ای طراحی شده که می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر آن را به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش دهد.

خودروهای گران

گران ترین خودروهای جهان

لیکان هایپراسپورت (3/4 میلیون دلار)

Lykan Hypersport ($3.4 million)

این خودرو که ساخته شرکت w work دبی است، یک موتور 3/7 لیتری با دو توربو شارژر دارد. شاخصه ای که واقعاً نشان می دهد، این خودرو از دبی است، چراغ های جلوی آن است که با 250 عدد الماس احاطه شده است. این اتومبیل که دارای سرعت بیش از 390 کیلومتر در ساعت است، می تواند شتاب خود را در زمان کمتر از 3 ثانیه از صفر تا صد برساند. این سرعت باعث شده تا پلیس دبی نسخه 2015 این خودرو را برای خود خریداری کند. قیمت این اتومبیل 3/4 میلیون دلار است یعنی با قیمت یک خانه ساحلی در میامی آمریکا برابری میکند.

خودروهای گران

گران ترین خودروهای جهان



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.