معرفی بهترین و بدترین خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور

بهترین و بدترین خودروهای چینی

۱. چری آریزو ۵ توربو

معرفی بهترین و بدترین خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور

آریزو ۵ توربو یک سدان جمع و جور از سرزمین چین است که نمونه اولیه آن از سال ۱۳۹۵ در بازار کشورمان حضور داشته است. پس از استقبال‌های فراوان از این سدان محبوب، شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۶ نمونه ارتقا یافته این خودرو را به بازار داخلی عرضه نمود.


این خودرو که به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده، قادر است ۱۴۷ اسب بخار نیرو تولید کند که در مقایسه با نمونه اولیه ۳۱ اسب بخار افزایش قدرت داشته است. نکته حائز اهمیت این است که آریزو ۵ معمولی در لیست خودرو‌های نسبتا بد قرار دارد، اما با خریدن آریزو ۵ توربو، دارای یک خودروی مطمئن و قوی خواهید بود. از جمله مزایای این خودرو چالاکی مناسب، امکانات رفاهی متعدد، کیفیت خوب متریال و طراحی داخلی و خارجی قابل قبول است. اما بدون‌شک بهترین ویژگی چری آریزو ۵، خوش‌فروش بودن آن است که با اینکه حتی افت قیمت نسبتا شدیدی دارد، اما پیدا کردن خریدار برای این خودرو کار مشکلی نیست.


مزایای چری آریزو ۵ توربو


·   چالاکی مناسب


·   امکانات رفاهی متعدد


·   کیفیت خوب متریال


·  طراحی داخلی و خارجی قابل قبول


۲.  هاوال H۲

هاوال H۲ نام یکی دیگر از خودرو‌های شاسی‌بلند کمپانی گریت وال چین است که سابقه حضور در بیش از ۳۰ کشور جهان را در کارنامه خود دارد.


این شاسی‌بلند محبوب که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو سود می‌برد،   که توسط گروه بهمن به بازار کشورمان عرضه شده است. مهم‌ترین دلیل حضور هاوال H۲ در این لیست کیفیت بالای قطعات و امنیت این خودرو است که این روز‌ها در کمتر خودروی مونتاژی نظیر آن دیده می‌شود.


مزایای هاوال H۲


·  کیفیت ساخت بالا


·  سواری نرم و راحت


·  امکانات رفاهی کامل


·  امنیت بالا


۳.   چری تیگو ۵ نیوفیس

معرفی بهترین و بدترین خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور

چری تیگو ۵ نیوفیس یکی از محصولات باکیفیت شرکت چری چین است که نمونه اولیه آن در سال ۱۳۹۵ به بازار کشور وارد شد. تقریبا یک سال پس از عرضه اولین نمونه تیگو ۵، شرکت چری تصمیم گرفت مدل فیس‌لیفت آن را هم به بازار ایران وارد کند.


چری تیگو ۵ نیوفیس، نسبت به نمونه اولیه تغییرات زیادی را در بخش طراحی، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی تجربه کرد و به همین دلیل توانست بیش از پیش مورد توجه خریداران ایرانی قرار گیرد. این خودرو هم اکنون در دو تیپ فول آپشن اکسلنت (Excellent) و لاکچری اسپرت (Luxury Sport) به بازار عرضه می‌شود.


مزایای چری تیگو ۵ نیوفیس


·  طراحی جذاب و جوان‌پسند


·  امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی متنوع


·  صندلی‌های راحت با رویه چرم


·  فضای بزرگ و جادار کابین


۴.  بسترن B۳۰

معرفی بهترین و بدترین خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور


در سال‌های گذشته شرکت بهمن به عنوان نماینده رسمی برند بسترن، مدل‌های B۵۰ و B۵۰F را به بازار کشورمان عرضه کرد. پس از توقف تولید مدل‌های نام برده شرکت بهمن بسترن B۳۰ را جایگزین آن‌ها کرد تا شاید بتواند نسبت به گذشته فروش بهتری را تجربه کند که در این امر موفق نیز بوده است.


بسترن B۳۰ محصول سال ۲۰۱۵ کمپانی بزرگ و معتبر FAW چین است و برخلاف بسیاری از خودرو‌های چینی حاضر در بازار کشور، هنوز هم در بازار کشور سازنده عرضه می‌شود. این خودرو با تکیه‌بر ویژگی‌های فراوان خود توانست از بدو ورود به بازار تا به امروز، فروش بسیار خوبی را تجربه کند. کیفیت ساخت مناسب، مصرف سوخت اقتضادی،  گیربکس ژاپنی نسبتا هوشمند و سطح قابل قبول امکانات رفاهی از جمله مزایای بسترن B۳۰ است که باعث شده این خودرو در لیست بهترین خودرو‌های چینی بازار ایران قرار گیرد.



مزایای بسترن B۳۰


·  کیفیت ساخت مناسب


·  فضای بار بزرگ


· مصرف سوخت اقتصادی


· سطح قابل قبول امکانات رفاهی  



۵.  چانگان CS۳۵معرفی بهترین و بدترین خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور

شرکت سایپا به عنوان نماینده رسمی برند چانگان در ایران از سال ۱۳۹۴ تاکنون چانگان CS۳۵ را راهی بازار بازار داخلی کرده است.  CS۳۵ که اولین کراس اوور شرکت چانگان محسوب می‌شود، هم اکنون در رنج قیمتی خود یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کراس اوور‌های بازار داخلی است.


 چانگان CS۳۵ در دو نمونه با گیربکس دستی (نیمه فول) و اتوماتیک (فول آپشن) در بازار کشور عرضه می‌شود و در طی مدت حضور خود در بازار توانسته طرفداران زیادی را برای خود دست‌وپا کند، البته ناگفته نماند پیش از اینکه شرکت سایپا اقدام به عرضه این خودرو در بازار داخلی نماید،  CS۳۵ به صورت وارداتی در بازار حضور داشت؛ به همین دلیل اغلب افراد از قبل با این خودرو آشنایی داشتند.


مزایای چانگان CS۳۵


· کیفیت ساخت مناسب


· طراحی بروز فضای داخلی و خارجی


· امکانات مناسب در نمونه اتوماتیک


· گستردگی شبکه خدمات پس از فروش

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.