15 خودروی لوکس گران قیمت جهان(پارت 3)

6 – بوگاتی ویرون منصوری تولید محدود – 3.4 میلیون دلار

بوگاتی ویرون منصوری تولید محدود

از زمان رونمایی به سال 2005 ف بوگاتی ویرون همیشه یکی از مدل‌هایی مطرح بوده که در همه لیست‌های خودروهای گران قیمت همه جای دنیا و همچنین سریع‌ترین آن‌ها قرار گرفته است. این خودرو که شباهت‌های زیادی نیز با مدل گرند اسپرت ویتسه رودستر دارد، به یک موتور 16 سیلندر W شکل 8 لیتری مجهز شده و حداکثر سرعتی برابر با 410 کیلومتر بر ساعت دارد.

7 – استون مارتین والکایری – 3.2 میلیون دلار

استون مارتین والکایری

تحت مدیریت رئیس جدید خود اندی پالمر، استون مارتین موفق شد این ابرخودرو را به عنوان یکی از بهترین مدل‌های سال‌های اخیر دنیای خودرو، با یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر خورجینی قدرتمند بسازد. وظیفه طراحی بدنه آیرودینامیک این خودرو بر عهده تیم فرمول یک ردبول بوده و یکی از بهترین خودروهای طراحی شده توسط آن‌ها محسوب می‌شود.

8 – فراری پنین فارینا سرجیو – 3 میلیون دلار

فراری پنین فارینا سرجیو

این خودرو که مانند فراری 458 اسپایدر ساخته شده، به منظور گرامیداشت یاد فرزند طراح پنین فارینا در سال 2013 ساخته شد. تاکنون، فقط 6 دستگاه از این مدل دو سرنشین مجهز به موتور هشت سیلندر خورجینی 4.5 لیتری ساخته شده است.

9 – پاگانی هوایرا BC – قیمت: 2.8 میلیون دلار

پاگانی هوایرا BC

بعد از موفقیت پاگانی هوایرا، این شرکت ایتالیایی تصمیم گرفت تا با ساخت مدل BC یکی از بهترین ابرخودروهای تاریخ را متولد کند. این خودرو با وزن کم‌تری که در مقایسه با مدل قبلی داشت، از یک طراحی جدید آیرودینامیک تر نیز بهره می‌برد و به یک گیربکس هفت دنده Xtrac مجهز شده بود.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

15 خودروی لوکس گران قیمت جهان(پارت 2)

3 – لامبورگینی وننو رودستر – 4.5 میلیون دلار

لامبورگینی وننو رودستر

به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت، لامبورگینی از این خودروی زیبا و خاص به عنوان یکی از بهترین مدل‌های لوکس خود رونمایی کرد. وننو در زبان اسپانیایی به معنی سم می‌باشد. این مدل سوپر اسپرت لوکس به یک موتور 12 سیلندر خورجینی 6.5 لیتری مجهز بوده و صفر تا صد را می‌تواند در 2.9 ثانیه پر کند.

4 – مک لارن P1LM – قیمت: 3.6 میلیون دلار

مک لارن P1LM

گرچه مک لارن یک برند بریتانیایی می‌باشد، ولی این شرکت 5 دستگاه از مدل P1LM را برای بازارهای لوکس در سراسر جهان تولید کرده بود. با یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلوی با روکش طلا، این خودرو بسیار قدرتمند بوده و از نظر پرفورمنس، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

5 – لایکان هایپر اسپرت – 3.4 میلیون دلار

لایکان هایپر اسپرت

این ابرخودروی جذاب که در لبنان ساخته می‌شود، اولین ابرخودروی صنعت خودروی اعراب می‌باشد که وارد بازارهای جهانی شده است. چراغ‌های جلوی این خودروی رؤیایی با 240 عدد الماس 15 قیراط تزئین شده و در فیلم سریع و خشمگین 7 بازی کرده است.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.