بهترین ماشین های قرن

Pagani Huayra BC (۲۰۱۵)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

این خودرو بسیار شبیه یک گربه‌سان وحشی در جنگل میباشد که خود را برای پریدن روی شکار از همه جا بیخبر آماده می‌کند. خودرو Pagani Huayra BC به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده که در تعداد کمی از خودرو‌های مدرن دیده می‌شود.

McLaren P۱ (۲۰۱۴)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

بعد از فراتر از یک قرن که از تولید اولین خودرو‌ها گذشته می‌توانیم ببینیم که مدرن‌سازی خودرو‌ها تا چه اندازه پیشرفت کرده است. در مورد McLaren P۱ باید گفت که تنها ۳۷۵ دستگاه از آن ساخته شده و با خودرویی روبرو هستیم که از فیبر کربن ساخته شده و به همین دلیل زیبایی و درخشندگی متفاوتی به چشم میخورد.

Lamborghini Centenario (۲۰۱۷)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

خودرو Lamborghini Centenario که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد بیشتر شبیه یک زنبور زرد رنگ مرگبار است که در حال پرسه زدن و در جستجوی دشمن است. این خودرو دارای یک موتور V.۱۲ بوده و از قدرت بالایی برخوردار است. چراغ‌های افقی جلوی خودرو بسیار زیبا بوده و سوراخ‌ها، شبکه‌ها و باله‌های اطراف آن نیز به شکل خاصی طراحی میشوند.

Koenigsegg Regera (۲۰۱۸)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

یک سال پیش، این خودرو در کمتر از ۳۰ ثانیه به سرعت خیره‌کننده ۲۴۸ مایل بر ساعت (۴۰۰ کیلومتر بر ساعت) رسید. وقتی که در‌های زیبای پروانه‌ای را به این قدرت و سرعت فوق‌العاده اضافه می‌کنید، Koenigsegg Agera R به نماد قدرت، سرعت و زیبایی تبدیل میگردد.

Ford GT (۲۰۱۹)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

نمونه ۲۰۱۹ خودرو Ford GT یک انتخاب بی‌نقص برای ویراژ دادن در جاده‌های خلوت است. با نمای نقره‌ای زیبای خود، این خودرو زیبایی بی‌رقیبی دارد و پیچ و خم‌های زاویه‌دار اطراف بدنه انگار از سنگ گرانیت ساخته شده‌اند. صفحه باریک پشت خودرو مانند یک شبه باله عمل کرده که در لغزیدن خودرو و حرکت آرام آن در هر نوع زمینی به آن کمک می‌کند.

Aventador S (۲۰۱۹)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

خودرو Aventador S که در سال ۲۰۱۹ توسط لامبورگینی معرفی شده مانند گلوله سریع بوده و سرعت آن در تنها ۲.۷ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد. این خودرو مجهز به موتور V.۱۲ بوده و حداکثر سرعت آن ۲۱۷ مایل بر سرعت (۳۵۰ کیلومتر بر ساعت) اعلام شده است. طراحی این خودرو نیز متفاوت بوده و خطوط و منحنی‌های آن بسیار تند و تیز بوده و نزدیکی خودرو به زمین باعث شده که شتاب و ثبات بالایی در سرعت‌های زیاد داشته باشد. جالبتر اینکه قیمت این خودرو کمتر از ۴۰۰.۰۰۰ دلار است.

Porsche GT۲RS (۲۰۱۹)

۲۵ مورد از زیباترین خودرو‌های قرن بیست و یکم

نسخه ۲۰۱۹ این اتومبیل بیش از ۶۹۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و در کمتر از ۲.۷ ثانیه سرعتش از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. بدون شک GT۲RS بهترین خودرو گروه خود در زمینه بالاترین شتاب میباشد و در زمینه راحتی و خوشایند بودن رانندگی نیز نمره بسیار بالایی دریافت کرده است.

برای اشنایی بیشتر به ایستگاه خودروهای خارجی مشاهده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.